meta content='IE=EmulateIE7' http-equiv='X-UA-Compatible'/> ♪♫ gadis sem@se ♫♪: ❤ bhAii ~ ❤

HELLO (!) aida here .. aida fom4 .. aida nih jenis yang senang touching , sensitive .. hee , tato lha mne dtg perangai mcm nihh .. but , aida sukee mcm nihh .. happy !! (●*∩_∩*●) (✿◠‿◠) (◕‿-)

Assalamualaikum , tengokTENGOK lha blog yang ta seberape nihh . then , jangann lupe click button follow and like my fanpage keyhh .. love u .. muahaha :DD

kalao baek haty , click here

Daisypath Friendship tickers

❤ bhAii ~ ❤

Assalamualaikumm sayangss (◑‿◐) , 
aku nih ade perasaan or ta ek ? Hmm , die tinggal kann aku poxn , aku ta de rase sedih or kecewa .. aku rase biase jux ..kenape dengan aku nihh .. OMG ~ rase mcam na mmber jux dgn die .. tapi , ade pulakk perasaan rindu .
tapi kalao relay balekk , rase mcm da tawar hati at die .. hmmm , what the PELIKk lha .
aku syangg die . tapi  , tak kann aku sorang jux na tundukk .. penadd da aku . maybe betol kod ape yg die cakap , buad mase skarangg nihh , bia fokus study dulu .. huhu :)) oke , aku give up . so , if lepas nihh die ubah fikirann or what , aku ta na kate ape2 .. aku da tawar hati gile .. so , soryy la syg | hehe ..
-so , mulai detik , saat , minit , jam , hari , minggu , bulann , tahon , kite jalani haluan masing-masingg .. WHEN I SAY IT , SO I REALLY MEAN IT . ta istilahh tarekk balekk kate2 tuh .
-now , i'm hepyy .. i SINGLE n d'tinggal kann . haha*
-thanks a lot sbab sedar kann aku dari teross berkhayall ..  

tenkiu da sudi jelejah entry aida

No comments:

COPYRIGHT ❤ 2011 ☆ ALL RIGHT RESERVED BY ☼ AIEYDA NABIELLA ☼