Assalamualaikumm readers ,
Aku ade rase sesuatu yang ta lengkap malam nihh . sesuatu yang sebelom nihh aku selalu buad , dan ta mungkin aku buad lagi di mase-mase seteros nyer .. aku rindu saat-saat lalu .. tapi , tuhh la , aku da ta mungkin dapat merasai lagi saat-saat itu .. aku da hilangg seseorang yang teramat sangat aku sayang .. aku da kehilangan die dann ta mungkin aku dapat die kembalii . adakah aku egois jike aku teros pakse die utk teros kann hubungan nihh ? aku try utk lupe and benci kann diri die dgn menyebok kann diri aku , tapi semakin aku try lakukan mcm tuh , aku semakin rindu at die .. why ?? I hate thiss so muchh ! I need someone to care me ,, I try to make a new life , but I can't .. I always remembered himm .. Erghh ! why he should came in my life ? why i should know and in love with him ? stupidd* aku mengaku aku selalu ingin kann hubungan yang romantikk dan sempurne , tapi ape yang berlaku adelah yang sebalik nyer , hubungan yang ending nye kehancurann .. itu yang selalu terjadi pade hubungan aku . aku lah yang kecewe , merane , sedihh .. Hurghhh = =' da cube utk ta na kenal lagi ape itu cinte , sayang , rindu | but tetap ta bole .. selalu jux tersangkut at maneMANE lelaki .. adil ke bagi aku semua nihh ? bzzzzz* aku bersyukur pade Allah , dann terime kaseh Tuhan :'B
# I apologized*

No comments:
Post a Comment