meta content='IE=EmulateIE7' http-equiv='X-UA-Compatible'/> ♪♫ gadis sem@se ♫♪: Kompleks Ampang , Seremban

HELLO (!) aida here .. aida fom4 .. aida nih jenis yang senang touching , sensitive .. hee , tato lha mne dtg perangai mcm nihh .. but , aida sukee mcm nihh .. happy !! (●*∩_∩*●) (✿◠‿◠) (◕‿-)

Assalamualaikum , tengokTENGOK lha blog yang ta seberape nihh . then , jangann lupe click button follow and like my fanpage keyhh .. love u .. muahaha :DD

kalao baek haty , click here

Daisypath Friendship tickers

Kompleks Ampang , Seremban

Assalamualaikumm ..

Time 9.12.2011 *
aku hang out sampai pukol 4 pagi ..
dengan sepupu aku yang rapat dgn aku .
emm , na kenal diorang , t aku bagi tgok photo nyerr .

malam tuhh , first kitorang p senawang ..
p cucuk duet at bank . then , p makan-2 at depan kompleks ..
tggu kac ella amek , kitorang tggu at dalam kompleks , tgok org maen futsal .
then dalam pkol 12.30 , baru lha kac ella amek kitorangg .
pastu , dalam p'jalanan na p a&w , kitorang kene tahan 'roadblock' .
perghh , naseb baex lha kac ella tuh anak amran tompel , dapat lha lepas .. haha
lepas smpai jux at a&w , kitorang lepak dgn mmber-2 kac ella ..ramai gile ahh ..
tngah best-2 lepak , ade pulak nmpak org kene kejar dgn kete polis n org xcident . huii ...
yang best nyer , aku dapat tgokk buda-2 moto n kete buat aksi at jlan raye . heee ..

 : at toilet kompleks :

 : tnggu kac ella at depan pintu kompleks :

 : at a&w

: baru lepas cucuk duet :

p/s : haa .. due org yg free hair tuhh , sepupu aku .. shawl pink tuhh , adec ak ..hmm , kac ella ta dapat na kenal kann , sbb da t'delete pic die .. huhu :'((


tenkiu da sudi jelejah entry aida

No comments:

COPYRIGHT ❤ 2011 ☆ ALL RIGHT RESERVED BY ☼ AIEYDA NABIELLA ☼