meta content='IE=EmulateIE7' http-equiv='X-UA-Compatible'/> ♪♫ gadis sem@se ♫♪: M.E.R.U

HELLO (!) aida here .. aida fom4 .. aida nih jenis yang senang touching , sensitive .. hee , tato lha mne dtg perangai mcm nihh .. but , aida sukee mcm nihh .. happy !! (●*∩_∩*●) (✿◠‿◠) (◕‿-)

Assalamualaikum , tengokTENGOK lha blog yang ta seberape nihh . then , jangann lupe click button follow and like my fanpage keyhh .. love u .. muahaha :DD

kalao baek haty , click here

Daisypath Friendship tickers

M.E.R.U

Assalamualaikumm ..

Hmm , malam nihh amat memenat kann ..
mane ta nye ,
baru sampai at uma .
sampai-2 jux , teros on acc fb n updated blog nih .
huhuhu .. mcam ta sempat-2 na mandi .
haha .. 
bulan nihh full dengan b'jalann jux .. 
hee .. ye lha .. 3,4 n 10,11 turon naek Klang ..
then , 24 nih ade akikah at uma makcikk ..
last 31/12 ade jeputann at uma mkcikk at desaru ..
fiuuhhh .. penadd-2 ..
hmm , nihh pic time at meru . abg sepupu kawen .
*Emy n Liza


*muke penadd nihh . (rewang)


tenkiu da sudi jelejah entry aida

No comments:

COPYRIGHT ❤ 2011 ☆ ALL RIGHT RESERVED BY ☼ AIEYDA NABIELLA ☼