meta content='IE=EmulateIE7' http-equiv='X-UA-Compatible'/> ♪♫ gadis sem@se ♫♪: Please lha fahammm :

HELLO (!) aida here .. aida fom4 .. aida nih jenis yang senang touching , sensitive .. hee , tato lha mne dtg perangai mcm nihh .. but , aida sukee mcm nihh .. happy !! (●*∩_∩*●) (✿◠‿◠) (◕‿-)

Assalamualaikum , tengokTENGOK lha blog yang ta seberape nihh . then , jangann lupe click button follow and like my fanpage keyhh .. love u .. muahaha :DD

kalao baek haty , click here

Daisypath Friendship tickers

Please lha fahammm :

Awak kene faham ,
kenape saye cmburu tengokk awak ,
sebab cemburu tuh tande nyer SAYANG kann ?

Awak kene fahamm ,
kenape kadang-2 saye merajukk ,
sebab saye na kann PERHATIAN dripade awakk .

Awak kene faham ,
kenape saye selalu call dan sms awak ,
sebab saye RINDUKAN awak .

Awak kene faham ,
kenape kadang-2 saye marah kann awak ,
sebab saye na kann yang TERBAEK utk awak .

Awak kene faham ,
kenape saye suke mengadu dngan awak ,
sebab awak la SEGALE nyer bagi saye .


p/s :: saye na awak jek yang tao . sekarangg awak fahamm kan :))


tenkiu da sudi jelejah entry aida

No comments:

COPYRIGHT ❤ 2011 ☆ ALL RIGHT RESERVED BY ☼ AIEYDA NABIELLA ☼