meta content='IE=EmulateIE7' http-equiv='X-UA-Compatible'/> ♪♫ gadis sem@se ♫♪: Month of December ^( '-' )^

HELLO (!) aida here .. aida fom4 .. aida nih jenis yang senang touching , sensitive .. hee , tato lha mne dtg perangai mcm nihh .. but , aida sukee mcm nihh .. happy !! (●*∩_∩*●) (✿◠‿◠) (◕‿-)

Assalamualaikum , tengokTENGOK lha blog yang ta seberape nihh . then , jangann lupe click button follow and like my fanpage keyhh .. love u .. muahaha :DD

kalao baek haty , click here

Daisypath Friendship tickers

Month of December ^( '-' )^

Assalamualaikumm*
Salam 1Malaysia and selamat malamm =B

malam nihh adelah mlam yg terakhir bagi tahon 2011 menyambut bulann 12 .. so , mlam nihh jugax adelah malam yang terakhir bagii aku utkk menutop segale kisahh aku pade tahon 2011 dann membuke lembaran baru utk tahon 2012 , yang akan datangg .. cube belaja menerime segale yang t'lah aku tempuhii dann bakal aku tempuhii .. try mendewase kann dirii aku .. menebus segalee kesalahann dann membangkit kann dari teros hanyut d'lande kesengsaraann hidopp .. tahon 2011 nihh banyakk mengajar aku tntangg kehidupann dann erti menyayangii sseorangg yang t'lahh bnyakk menghabiskann mase bersame ..  


p/s :: Say Hello to 1 December 2011 . hope , bulann nihh adelahh bulann kebahagiaan untokk aku dan kite semuee*


tenkiu da sudi jelejah entry aida

No comments:

COPYRIGHT ❤ 2011 ☆ ALL RIGHT RESERVED BY ☼ AIEYDA NABIELLA ☼