Assalamualaikumm*
Cinte monyett adelah sebuah hubungann yangg sementare bagii remajeRemaje .. kerane cinte sbegini lha , ramai yang kecewe , sedihh .. tetapi , sebuahh percintaan yang ikhlas dann tuluss , insyAllah akann berkekalann hingge ke jinjangg perkahwinann .. mengenal seseorangg adalah saat terindah .. menyayangi dann mencintai seseorangg perkare yang palingg indah dalam kehidupann dann sukar dilupe kann .. bagai kann dalam dunie nihh cume ade aku dann die jek ..tapi , mencintai seseorangg juge bole menyebabkann kite berfikirann pendek dann melakukann perkare yang bole mendatang kann aib kpade keluarge .. masayAllah .. ikatann persahabatan bole bertukaa kepade ikatann percintaann dan perkahwinann .. hargai lha ia selagi ia ade ade disisi .. jangan tangisi ia jikee ia bukann lagii milikk kitee .. malah redhai lha kepergiann nyer .. kenangg lha jaseJase yangg t'lahh ia perbuat .. jangann lha menyimpann rase dendamm or ta puas hatyy pade nye , kerane disebalikk semue yangg berlaku pasty ade hikmahh yang t'lah d'atur olehh Allah .. ingatt lha bahawe ade yang lebihh menyayangi kite .. Allah tidakk mungkinn menurun kann ujiann yang sukarr utk hambe nye laluii ..
p/s :: cinte tidakk haruss memiliki .. tapi , fahami antare satu same laenn ..

No comments:
Post a Comment